Gwarancja

GeekBuying oferuje do 24 miesięcy gwarancji na artykuły elektroniczne.

Nasza gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne zaistniałe w warunkach normalnego użytkowania.  Jeżeli produkt okaże się wadliwy w ciągu 12 lub 24 miesięcy od daty dostawy, prosimy o niezwłoczne zgłoszenie nam usterki, a następnie wysłanie wadliwej części lub całego artykułu do bezpłatnej naprawy. Pokryjemy wówczas nie tylko koszty serwisu i wymiany części, ale również opłaty manipulacyjne.

GeekBuying posiada własne centrum serwisowe w Polsce, dzięki któremu naprawy odbywają się szybko i na miejscu, bez konieczności wysyłania sprzętu do producenta w Azji.

Jak zgłosić wadę i dokonać zwrotu? Zapoznaj się z naszą polityką zwrotów (link: https://www.geekbuying.pl/pl/content/3-zwroty)

Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie produkty przeznaczone do użytku osobistego i nie obejmuje artykułów, które zostały użyte do celów komercyjnych, wynajmu lub niezgodnie z przeznaczeniem. Nie istnieje inna gwarancja niż ta określona w tym dokumencie. Niniejsza gwarancja jest niezbywalna. GeekBuying nie jest w żaden sposób odpowiedzialny za szkody, zagubienie lub niedogodności spowodowane awarią sprzętu lub poprzez niedbalstwo użytkownika, nadużycia, użycie niezgodne z instrukcją obsługi lub innymi ostrzeżeniami zawartymi w materiałach produktowych.

24 miesiące gwarancji obejmują produkty z kategorii:
- małe AGD (odkurzacze, roboty odkurzające, szczotki elektryczne itp.)
- przenośne audio (głośniki bluetooth)

12 miesięcy gwarancji:
- smartfony, smartwatche, tablety, laptopy, hulajnogi elektryczne i inne pojazdy elektryczne, słuchawki, pozostałe.

Zgodnie z prawem Unii Europejskiej, sklep Geekbuying.pl respektuje rękojmię przez 24 miesiące.

Ponadto GeekBuying nie ponosi odpowiedzialności za szkody umyślne lub przypadkowe wynikające z nieprawidłowego korzystania z danego produktu, a odpowiedzialność nie będzie przekraczała ceny zakupu produktu.

Gwarancji nie stosuje się do:

• Uszkodzeń powstałych w wyniku wypadku, niewłaściwego użycia, nadużycia, przeróbek lub wandalizmu.
• Nieprawidłowej konserwacji.
• Nieautoryzowanych modyfikacji lub wykorzystania komercyjnego. 
• Niekontrolowanego użycia przez osoby poniżej 12. roku życia.

Aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące gwarancji innych towarów, prosimy odwołać się do załączonej przez producenta instrukcji obsługi. Aby uzyskać więcej informacji na temat gwarancji, zapoznaj się z naszą polityką zwrotów (link: https://www.geekbuying.pl/pl/content/3-zwroty) lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta 22 708 88 14 (pon. - pt. 8:00-16:00).

Zapisz się do Newslettera

Zapisz się teraz, aby uzyskać zniżkę 4% na dowolne produkty!