Super hulajnoga. W tej cenie nie znajdziesz innego modelu w tej cenie i z takimi parametrami. Mój G2 Master posiadał wadliwą baterię, zgłosiłem problem u Geekbuying po tygodniu miałem nową baterię. Super obsługa i gwarancja z prawdziwego zdarzenia.
Hulajnoga elektryczna KuKirin G2 Master, silnik 2*1000W, bateria 52V 20,8Ah, maks. zasięg 70km, maks. prędkość 60km/h, czarny
- Dwa wysokowydajne silniki dwunapędowe 1000W pozwalają osiągać prędkość maksymalną 60km/h.
- Przednie i tylne amortyzatory hydrauliczne oferują wyjątkową amortyzację, skutecznie łagodząc zmęczenie jazdą.
- Wyposażona w wysokowydajną baterię 52V/1081.6KW.H, na jednym ładowaniu przejedzie do 70km.
- Ekstra Duży Wyświetlacz i Regulowany Słupek
- Przedni i Tylny Dualny Hamulec Tarczowy i Ciekawe Światła Nastrojowe
Hulajnoga elektryczna KUKIRIN G2 Master, silnik 2*1000W, bateria 52V 20,8Ah, maks. zasięg 70km, maks. prędkość 60km/h
Wysokowydajny silnik dwunapędowy 1000W
Hulajnoga elektryczna KuKirin G2 Master zasilana jest dwoma wysokowydajnymi silnikami dwunapędowymi 1000W, które osiągają prędkość maksymalną 60km/h. Wyjątkowe silniki dostarczają wysokiej mocy do podróżowania i eksplorowania, pokonując wzniesienia bez wysiłku i nawigując z łatwością po różnych terenach. Dodatkowo silniki dwunapędowe oferują lepszą kontrolę i stabilność, zapewniając Ci większe bezpieczeństwo i komfort podczas jazdy i redukując zmęczenie jazdą.
Wysokiej jakości bateria litowa
Hulajnogę elektryczną KuKirin G2 Master zaprojektowano z wysokowydajną baterią 52V/1081.6KW.H, zoptymalizowaną pod kątem żywotności. Dzięki zasięgowi do 70km na jednym ładowaniu może Ci pomóc podróżować na długich dystansach i rozpoczynać plenerowe przygody w dowolnym miejscu i czasie.
Hydrauliczny układ amortyzacyjny
KuKirin G2 Master wykorzystuje przednie i tylne amortyzatory hydrauliczne. Przednie i tylne hydrauliczne amortyzatory wykorzystują płynność i ściśliwość płynu do pochłaniania i rozpraszania energii wibracyjnej, skutecznie redukując skutki wibracji; na podstawie warunków drogowych i warunków jazdy wibracje reagują w czasie rzeczywistym, pomagając redukować zmęczenie i poprawiać bezpieczeństwo jazdy, oferując Ci pewniejsze, bezpieczniejsze i wygodniejsze warunki jazdy.
Ekstra duży wyświetlacz
Duży wyświetlacz KuKirin G2 Master o wysokiej rozdzielczości oferuje bardziej szczegółowe wyświetlanie obrazu i tekstu, pozwalając Ci wyraźniej przeglądać rozmaite informacje na temat pojazdu oraz interfejs obsługi. Możesz kontrolować prędkość i kierunek hulajnogi elektrycznej przy pomocy prostych operacji, a także w pełni rozumieć bieżące informacje w czasie jazdy dzięki wyświetlaczowi, co zapewnia dobre wrażenia z jazdy.
Przednie i tylne podwójne hamulce tarczowe
Design przednich i tylnych dualnych hamulców tarczowych pozwala Ci łatwiej hamować i zwalniać, zapewniając dobrą kontrolę i mocną ochronę Twojej jazdy. Dualne hamulce tarczowe potrafią lepiej rozprowadzać siłę hamowania, pomagając elektrycznej hulajnodze utrzymywać stabilność i sterowność. W porównaniu z tradycyjnymi metodami hamowania, hamulce tarczowe mają większą powierzchnię tarcia i lepsze odprowadzanie ciepła, co czyni je bardziej wytrzymałymi.
Materiał ze stopu aluminium
Hulajnoga elektryczna KuKirin G2 Master wykonana jest z wysokiej jakości materiałów ze stopu aluminium, co czyni jej strukturę solidną i wytrzymałą. Wysokiej jakości obudowa i specjalny system składania nie tylko zapewniają stabilność składania i rozkładania, lecz również zwiększają siłę strukturalną obudowy, co czyni hulajnogę elektryczną bardziej solidną i wytrzymałą oraz zdolną wytrzymać próbę stosowania w różnych środowiskach.
Regulowany słupek
Hulajnoga elektryczna KuKirin G2 Master posiada regulowane słupki. Regulowany słupek pozwala tej samej hulajnodze elektrycznej dopasowywać się do potrzeb różnych użytkowników, aby lepiej kontrolować postawę jazdy i stabilność hulajnogi elektrycznej. Pomaga to poprawiać bezpieczeństwo jazdy i kontrolę nad e-hulajnogą.
Ciekawy design świateł nastrojowych
Wykorzystaj ciekawy design świateł nastrojowych, by uczynić jazdę przyjemniejszą. Światła nastrojowe nie tylko zmieniają kolor po uruchomieniu pojazdu, zwiększając przyjemność z jazdy i rozrywkowość dla młodej, modnej grupy użytkowników, lecz również czynią pojazd bardziej widocznym podczas jazdy w nocy, co zwiększa bezpieczeństwo jazdy.
Specyfikacja
Ogólne |
Marka: KUKIRIN Typ: Hulajnoga Elektryczna Model: G2 Master |
Specyfikacja |
Prędkość: 20km/h, 40km/h, 60km/h Zasięg: ≤70km Pokonywanie Przeszkód: <20° Układ Hamowania: Przedni i tylny hamulec tarczowy Droga Hamowania: 6-8m Klasa Wodoodporności: IPX4 Materiał Ramy: Stop aluminium Silnik: 1000W*2 Bateria: 52V 20,8Ah Czas Ładowania: 10-11 godzin Układ Amortyzacji: Przedni i tylny amortyzator hydrauliczny Opony: Pneumatyczne opony terenowe 10 * 2,75 cali |
Waga i Rozmiar |
Waga Produktu: 33kg Waga Opakowania: 39kg Rozmiar po Rozłożeniu: 126*59,5*131,5 cm Rozmiar po Złożeniu: 126*59,5*59,5 cm Rozmiar Opakowania: 129*28,7*63 cm |
Zawartość Zestawu |
1 x Hulajnoga Elektryczna 1 x Ładowarka 1 x Torba Narzędzi 4 x Śruby 1 x Blokada Uchwytu 1 x Blokada Hamulca Tarczowego 1 x Podręcznik Użytkownika |
- 5 71%
- 4 14%
- 3 0%
- 2 14%
- 1 0%
Hulajnoga
Zrobiłem hulajnogą ~300 km, więc można zrobić małe podsumowanie:<br /> - jakość wykonania - tutaj widać, że chińczycy się postarali, nie ma za bardzo się do czego przyczepić, detale mają przyjemny dla oka wygląd, nie ma niedoróbek jak to czasem bywa w chińskich sprzętach, znalazłem nawet kilka śrub z nierdzewki (A2) - w tym mocujące sztycę i sporo śrub klasy 10.9, powierzchnie odlewów ładne,<br /> - zawieszenie - jest sztywno,<br /> - moc - na jednym silniku wystarczająca, ale po przełączeniu na dwa silniki to potwór,<br /> - manetka - na jednym silniku sterowanie jest w miare płynne, natomiast po załączeniu drugiego silnika, działa praktycznie zero-jednykowo, albo wolna jazda, albo pełna p*** ,<br /> - hamulce - po pewnym czasie zaczęły piszczeć przy hamowaniu, do tego w okolicach prędkości ~30-35 km/h klocki wpadają w rezonans, i to słychać - może pomoże wyciągnięcie klocków i rozgięcie blaszek, ale tu nie jestem pewny,<br /> - realny zasięg przy mojej wadze ~100kg,(2/3 trasy na pełnym gazie i dwóch silnikach, 1/3 trasy drugi bieg i spokojniejsza jazda, do tego kilka wzniesień) to ok.~35 km,<br /> - jest to moja pierwsza hulajnoga i jeśli chodzi o stabilność w takim pojeździe przy większych prędkościach - jest zadowalająca po zamontowaniu amortyzatora skrętu - dopiero wtedy można bezstresowo jeździć. Widocznie moment żyroskopowy kół tego rozmiaru jest na tyle mały, że kierownica łatwo wpada w drgania. po dorobieniu mocowań i zainstalowaniu amortyzatora skrętu jest o niebo lepiej. Uważam, że amortyzator powinien być standardowym wyposażeniem mocniejszych hulajnóg.
Sprzęt jest mega mocny rakieta kosmiczna. Wykonanie i jakość bardzo dobre jak za te pieniądze. Z oponami było wszystko w porządku . Jedynie tarcza z przodu lekko zgięta i obciera pewnie się dotrze za jakiś czas. Jeśli szukasz adrenaliny to ten sprzęt jest dla ciebie
Ta hulajnoga to istny potwór. Jazda na jednym silniku już daje mnóstwo frajdy ale gdy załączymy oba silniki to z frajdy przechodzimy w walkę o życie. Zabawa przednia.
Hulajnoga jest super ale jest za droga jakby była są 3500zl była by to najlepsza hulajnoga jaka widziałem
Hulajnoga dobrze się prezentuje w szczególności w nocy ale po przejechaniu 253km już coś trze w kole a mam ją 2 tygodnie dopiero przypominam nie jest to przyjemne dla ucha z racji tego daje 2 gwiazdki będę musiał ją kiedy oddać na serwis
Szczegóły dostawy
- Kurier Przybliżony czas wysyłki: Koszt przesyłki