Obsługa klienta

Nasza procedura rozpatrywania reklamacji ma na celu szybkie i skuteczne rozwiązanie problemu klienta już przy pierwszym kontakcie. Zawsze staramy się zapewnić klientom jak najlepszą obsługę klienta. Mimo to, zdajemy sobie sprawę, że może się zdarzyć sytuacja, kiedy klient będzie chciał wyrazić swoje niezadowolenie z powodu produktu, usługi, obsługi czy regulaminu.

W razie pytań związanych z naszymi produktami, usługami czy regulaminem prosimy przejść do sekcji "Najcześciej zadawane pytania" (FAQ), gdzie można znaleźć odpowiedzi na pytania często zgłaszane przez naszych klientów. Mamy nadzieję, że znajdą tam Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, a jeżeli nie, prosimy o kontakt. Obiecujemy, że zrobimy wszystko co możliwe, aby je wyjaśnić.

Numer do działu obsługi klienta: 22 708 88 14 (pon. - piąt. 8:00-16:00)

Zapisz się to Newslettera

Zapisz się teraz, aby uzyskać zniżkę 4% na dowolne produkty!