Polityka zwrotów

Serdecznie zalecamy wszystkim naszym klientom, aby przed zakupem zapoznali się z poniższym regulaminem:
1. Zwrot towaru odbywa się za pośrednictwem metod wysyłki akceptowanych przez GeekBuying, na adres zwrotu. Nasze Centrum Obsługi służy wszelkimi dalszymi informacjami.
2. Klienci są obciążani najwyżej jeden raz jeśli chodzi o koszty wysyłki (obejmuje to zwroty). Klienci nie są obciążani opłatą manipulacyjną za zwrot towaru.
3. W przypadku zwrotu ceny, czas procedury w GeekBuying wynosi od 3 do 6 dni roboczych od dnia otrzymania zwracanej pozycji.

Następnie, czas zwrotu należności zależy od sposobu płatności, a mianowicie:
• Zwrot należności w systemie PayPal - środki pojawią się na koncie w ciągu 48 godzin
• Zwrot należności na kartę kredytową zajmuje od 7 do 14 dni roboczych i zależy całkowicie od operatora karty i pośredników.

Roczna gwarancja
GeekBuying oferuje roczną gwarancję na produkty elektroniki użytkowej takie jak TV BOXY, TABLETY, TELEFONY KOMÓRKOWE, GAMEPADY, SYSTEMY ZABEZPIECZEŃ, itp. (gwarancja nie dotyczy quadcopterów). Jeżeli w trakcie rocznej gwarancji (liczonej od daty odbioru przez klienta) produkt z wymienionych wyżej kategorii okaże się wadliwy z uzasadnionej przyczyny, wówczas klient może odesłać taki produkt do bezpłatnej naprawy.
Demontowanie, użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem, upuszczenie, zalanie oraz wszelkie inne czynniki nieuzasadnione skutkujące uszkodzeniem nie wchodzą w zakres gwarancji.
GeekBuying pokrywa wszelkie opłaty manipulacyjne związane z naprawą oraz opłaty za wymianę produktu posiadającego wady, które wynikają z uzasadnionych przyczyn (bezpłatna naprawa nie dotyczy płyt głównych i ekranów).

Towar wadliwy przy dostawie
W przypadku towaru wadliwego w momencie dostawy należy skontaktować się z naszą obsługą klienta w ciągu 2 dni od jego odbioru.

- Opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone lub zniekształcone.
1. Sprawę należy niezwłocznie zgłosić firmie kurierskiej, i prosić o wydanie pisemnego potwierdzenia z pieczątką.
2. Prosimy o wiadomość mailową wraz ze zdjęciem otrzymanego towaru / opakowania i szczegółowym opisem problemu, pisemnym potwierdzeniem, o którym mowa wyżej oraz numerem sprawy, dzięki czemu będziemy mogli szybko potwierdzić sprawę.
3. Po zweryfikowaniu wszystkich niezbędnych informacji, dokonujemy wymiany lub pełnego zwrotu ceny, zależnie od preferencji klienta.

- Opakowanie zewnętrzne jest w dobrym stanie, ale towar jest wadliwy.
1. Prosimy o wiadomość mailową wraz ze zdjęciem otrzymanego towaru / opakowania i szczegółowym opisem problemu.
2. Po zweryfikowaniu wszystkich niezbędnych informacji, dokonujemy wymiany lub pełnego zwrotu ceny, zależnie od preferencji klienta.

Zamówienie niekompletne w momencie dostawy
1. Prosimy o wiadomość mailową wraz ze zdjęciem otrzymanego towaru / opakowania i szczegółowym opisem problemu.
2. Po zweryfikowaniu wszystkich niezbędnych informacji, wyślemy brakujące pozycje.

Uwaga:
1. Przed dokonaniem wymiany może być konieczne odesłanie towaru wadliwego / niewłaściwego. Wszystkie pozycje wadliwe / niewłaściwe są odsyłane w celu naprawy do Chin, gdyż tam mieszczą się zakłady produkcyjne i punkty serwisowe.
2. Przed dokonaniem zwrotu należy zwrócić się do naszej obsługi klienta o numer autoryzacji zwrotu. GeekBuying nie ponosi odpowiedzialności za zwroty niezgłoszone.
3.Zanim klient wniesie spór bądź żądanie zwrotu ceny, uprzejmie prosimy o kontakt. Jesteśmy zawsze otwarci na udzielenie pomocy i znalezienie rozwiązania.
Opłata za wysyłkę zwrotną
Odpowiedzialność za opłatę za wysyłkę zwrotną jest uzależniona od czasu użytkowania towaru.
1. Towar niesatysfakcjonujący - 14 dni - Klient (gwarancja wymiany lub zwrotu ceny).
Klient pokrywa opłatę za wysyłkę w przypadku zwrotu towaru, który mu się nie spodoba. Po otrzymaniu towaru zwócimy cenę (bez opłaty za wysyłkę) lub wyślemy wymieniony produkt, zależnie od preferencji klienta.
2. Towar wadliwy w momencie odbioru - GeekBuying gwarantuje wymianę lub zwrot ceny.
W przypadku otrzymania wadliwego towaru opłatę za wysyłkę zwrotną pokrywa GeekBuying. Po otrzymaniu zwrotu, dokonujemy zwrotu ceny lub wymiany towaru, w zależności od preferencji klienta.
3. Wada w ciągu 1 miesiąca - GeekBuying gwarantuje bezpłatną naprawę.
GeekBuying pokrywa opłatę za wysyłkę zwrotną w formie częściowo kuponów i częściowo zwrotu ceny na konto PayPal.
4. Wada w ciągu 1-6 miesięcy - GeekBuying i klient wspólnie (jedynie gwarancja bezpłatnej naprawy).
Wysyłka zwrotna towarów odbywa się na koszt klienta celem bezpłatnej naprawy. GeekBuying pokrywa koszt odesłania naprawionej pozycji do klienta.
5.Wada w ciągu 6-12 miesięcy - Klient (wyłącznie gwarancja bezpłatnej naprawy).
Klient pokrywa opłatę za wysyłkę w przypadku zwrotu towaru, w zamian otrzymując roczną gwarancję bezpłatnej naprawy.

Uwaga:
1. Wymiana lub zwrot ceny może się odbyć dopiero po otrzymaniu przez nas zwracanego towaru.
2. Zwracane towary należy przesłać najtańszą przesyłką rejestrowaną. Jeżeli klient chce odesłać towar szybką przesyłką, wówczas ponosi on koszty ewentualnego podatku i cła.
3. Wszystkie nieuzasadnione przyczyny uszkodzenia towaru nie wchodzą w zakres gwarancji. Ponadto, zaznaczamy, że baterie lub płyty główne nie podlegają bezpłatnej naprawie.
4. W przypadku pozycji podlegających zwrotowi ceny lub wymianie, nalicza się opłatę manipulacyjną za zwrot, jeżeli jest więcej niż 2 dni od otrzymania towaru. Ponadto, jeżeli towar posiada rysy bądź uszkodzenia, naliczamy opłatę za uszkodzenia.

Zasady polityki zwrotów
Powyższe zasady dotyczą jedynie przypadków lub okoliczności opisanych wyżej. Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji na produkty zakupione w GeekBuying znajdują się w zakładce "Informacja o Gwarancji".
GeekBuying w żadnym wypadku nie odpowiada za zmiany dokonywane w powyższym regulaminie bez uprzedniego zawiadomienia klientów.
Więcej informacji na temat polityki zwrotów można uzyskać kontaktując się z nami na "Czacie na żywo" lub pisząc na adres: service_aftersale@geekbuying.com.

Zapisz się to Newslettera

Zapisz się teraz, aby uzyskać zniżkę 4% na dowolne produkty!