Polityka zwrotów

Serdecznie zalecamy wszystkim naszym klientom, aby przed zakupem zapoznali się z poniższym regulaminem: 

1. Klient ma prawo na odstąpienie umowy i zwrócenie zakupionego produktu w okresie 14 dni od dnia jego otrzymania.

2. Klient jest zobowiązany poinformować geekbuying.pl o zwracanym urządzeniu i numerze śledzenia poprzez wiadomość na nasz adres e-mail: kontakt@geekbuying.pl. W przeciwnym razie dokonanie procedury zwrotu może nie być możliwe. Uprzejmie prosimy o umieszczenie na opakowaniu z urządzeniem informacji: "ZWROT GEEKBUYING.PL".

(Przypomnienie: Aby zapewnić klientom pełną obsługę zwrotów, w przypadku chęci zwrotu produktu należy najpierw skontaktować się z Geekbuying.pl. Jeśli klient dokona zwrotu bez uprzedniego kontaktu ze sklepem i nie otrzyma specjalnej etykiety zwrotnej od Geekbuying.pl, przesyłka może zostać odrzucona lub zagubiona. Taki przypadek będzie traktowany jako zwrot nieuwzględniony, a sklep nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne straty związane z zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi warunkami.)

3. Klienci są obciążani najwyżej jeden raz jeśli chodzi o koszty wysyłki (obejmuje to zwroty). Klienci nie są obciążani opłatą manipulacyjną za zwrot towaru. 

4. W przypadku zwrotu kosztu zakupu, czas procedury w geekbuying.pl wynosi od 3 do 6 dni roboczych od dnia otrzymania zwracanej pozycji.

Następnie, czas zwrotu należności zależy od sposobu płatności, a mianowicie: 

  Zwrot należności w systemie PayPal - środki pojawią się na koncie w ciągu 48 godzin

  Zwrot należności na konto w banku lub kartę kredytową może zająć do 7 dni roboczych i zależy całkowicie od operatora karty i pośredników.

Towar wadliwy przy dostawie 

W przypadku towaru wadliwego w momencie dostawy należy skontaktować się z naszą obsługą klienta w ciągu 2 dni roboczych od jego odbioru.

- Gdy opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone lub zniekształcone.

1. Sprawę należy niezwłocznie zgłosić firmie kurierskiej i prosić o wydanie pisemnego potwierdzenia z pieczątką.

2. Prosimy o wiadomość mailową wraz ze zdjęciem otrzymanego towaru / opakowania i szczegółowym opisem problemu, pisemnym potwierdzeniem, o którym mowa wyżej, oraz numerem zamówienia, dzięki czemu będziemy mogli szybko potwierdzić sprawę.

3. Po zweryfikowaniu wszystkich wymaganych danych, przedstawiamy klientowi konkretne rozwiązania do wyboru, w tym:

- Wariant niskokosztowej wymiany/zwrotu

- Rekompensata produktowa

- Pełny zwrot pieniędzy

Uwaga: W przypadku już wysłanych przesyłek, pełny zwrot środków zostanie zrealizowany po potwierdzeniu odbioru towaru przez centrum magazynowe.

- Gdy opakowanie zewnętrzne jest w dobrym stanie, ale towar jest wadliwy.

1. Prosimy o wiadomość mailową wraz ze zdjęciem otrzymanego towaru / opakowania i szczegółowym opisem problemu.

2. (Zgodnie z postanowieniami punktu 3 powyżej)

 

Zamówienie niekompletne w momencie dostawy 

1. Prosimy o wiadomość mailową wraz ze zdjęciem otrzymanego towaru / opakowania i szczegółowym opisem problemu. 

2. Po zweryfikowaniu wszystkich niezbędnych informacji, wyślemy brakujące pozycje.

Uwaga: 

1. Przed dokonaniem wymiany może być konieczne odesłanie towaru wadliwego / niewłaściwego. 

2. Zanim klient wniesie spór bądź żądanie zwrotu ceny, uprzejmie prosimy o kontakt. Jesteśmy zawsze otwarci na udzielenie pomocy i znalezienie rozwiązania.  

Opłaty za wysyłkę zwrotną 

Odpowiedzialność za opłatę za wysyłkę zwrotną jest uzależniona od czasu użytkowania towaru. 

1. Towar niesatysfakcjonujący - 14 dni - Koszt ponosi Klient (gwarancja wymiany lub zwrotu ceny).

Klient pokrywa opłatę za wysyłkę w przypadku zwrotu towaru, który zwraca na własne życzenie. Po otrzymaniu towaru zwócimy koszt urządzenia (bez opłaty za wysyłkę) lub wyślemy wymieniony produkt, zależnie od preferencji klienta. 

2. Towar wadliwy w momencie odbioru - geekbuying.pl gwarantuje wymianę lub zwrot ceny i pokrywa opłatę za wysyłkę zwrotną. Po otrzymaniu zwrotu, dokonujemy zwrotu ceny lub wymiany towaru, w zależności od preferencji klienta. 

3. Naprawa gwarancyjna - geekbuying.pl gwarantuje bezpłatną naprawę i pokrywa opłatę za wysyłkę zwrotną (wysyłka sprawnego sprzętu z serwisu do klienta). 

Uwaga: 

1. Wymiana towaru lub zwrot ceny może się odbyć dopiero po otrzymaniu przez nas zwracanego towaru. 

2. Wszystkie nieuzasadnione (czyt. spowodowane przez klienta) przyczyny uszkodzenia towaru nie wchodzą w zakres gwarancji – więcej na stronie Gwarancja (https://www.geekbuying.pl/pl/content/15-gwarancja )

3. Jeżeli podlegający zwrotowi towar posiada rysy bądź uszkodzenia, geekbuying.pl pozostawia sobie prawo naliczenia opłat za te uszkodzenia.

Więcej inormacji na temat gwarancji lub polityki zwrotów można uzyskać, kontaktując się za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@geekbuying.pl

×
Potwierdź Anuluj