Polityka zwrotów

Serdecznie zalecamy wszystkim naszym klientom, aby przed zakupem zapoznali się z poniższym regulaminem: 

1. Klient ma prawo na odstąpienie umowy i zwrócenie zakupionego produktu w okresie 14 dni od dnia jego otrzymania.

2. Klient jest zobowiązany poinformować GeekBuying o zwracanym urządzeniu i numerze śledzenia. W przeciwnym razie dokonanie procedury zwrotu może nie być możliwe.

3. Klienci są obciążani najwyżej jeden raz jeśli chodzi o koszty wysyłki (obejmuje to zwroty). Klienci nie są obciążani opłatą manipulacyjną za zwrot towaru. 

4. W przypadku zwrotu kosztu zakupu, czas procedury w GeekBuying wynosi od 3 do 6 dni roboczych od dnia otrzymania zwracanej pozycji.

Następnie, czas zwrotu należności zależy od sposobu płatności, a mianowicie: 

  Zwrot należności w systemie PayPal - środki pojawią się na koncie w ciągu 48 godzin

  Zwrot należności na konto w banku lub kartę kredytową może zająć do 7 dni roboczych i zależy całkowicie od operatora karty i pośredników.

Aby zwrócić urządzenie uprzejmie prosimy o wypełnienie TEGO formularza i zapakowanie go razem z urządzeniem, wysłanie urządzenia na podany w formularzu adres, a następnie o poinformowanie nas o nadaniu urządzenia i wysłanie numeru przesyłki na adres email: service@geekbuying.pl .

Towar wadliwy przy dostawie 

W przypadku towaru wadliwego w momencie dostawy należy skontaktować się z naszą obsługą klienta w ciągu 2 dni roboczych od jego odbioru.

- Gdy opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone lub zniekształcone.

1. Sprawę należy niezwłocznie zgłosić firmie kurierskiej i prosić o wydanie pisemnego potwierdzenia z pieczątką.

2. Prosimy o wiadomość mailową wraz ze zdjęciem otrzymanego towaru / opakowania i szczegółowym opisem problemu, pisemnym potwierdzeniem, o którym mowa wyżej, oraz numerem zamówienia, dzięki czemu będziemy mogli szybko potwierdzić sprawę.

3. Po zweryfikowaniu wszystkich niezbędnych informacji, dokonujemy wymiany lub pełnego zwrotu ceny, zależnie od preferencji klienta.

- Gdy opakowanie zewnętrzne jest w dobrym stanie, ale towar jest wadliwy.

1. Prosimy o wiadomość mailową wraz ze zdjęciem otrzymanego towaru / opakowania i szczegółowym opisem problemu.

2. Po zweryfikowaniu wszystkich niezbędnych informacji, dokonujemy wymiany lub pełnego zwrotu ceny, zależnie od preferencji klienta.

W celu odesłania wadliwego urządzenia prosimy o wypełnienie TEGO formularza i włożenie go do opakowania z wadliwym urządzeniem, wysłanie urządzenia na podany w formularzu adres, a następnie o poinformowanie nas o nadaniu urządzenia i wysłanie numeru paczki na adres email: service@geekbuying.pl .

Zamówienie niekompletne w momencie dostawy 

1. Prosimy o wiadomość mailową wraz ze zdjęciem otrzymanego towaru / opakowania i szczegółowym opisem problemu. 

2. Po zweryfikowaniu wszystkich niezbędnych informacji, wyślemy brakujące pozycje.

Uwaga: 

1. Przed dokonaniem wymiany może być konieczne odesłanie towaru wadliwego / niewłaściwego. 

2. Zanim klient wniesie spór bądź żądanie zwrotu ceny, uprzejmie prosimy o kontakt. Jesteśmy zawsze otwarci na udzielenie pomocy i znalezienie rozwiązania.  

Opłaty za wysyłkę zwrotną 

Odpowiedzialność za opłatę za wysyłkę zwrotną jest uzależniona od czasu użytkowania towaru. 

1. Towar niesatysfakcjonujący - 14 dni - Koszt ponosi Klient (gwarancja wymiany lub zwrotu ceny).

Klient pokrywa opłatę za wysyłkę w przypadku zwrotu towaru, który zwraca na własne życzenie. Po otrzymaniu towaru zwócimy koszt urządzenia (bez opłaty za wysyłkę) lub wyślemy wymieniony produkt, zależnie od preferencji klienta. 

2. Towar wadliwy w momencie odbioru - GeekBuying gwarantuje wymianę lub zwrot ceny i pokrywa opłatę za wysyłkę zwrotną. Po otrzymaniu zwrotu, dokonujemy zwrotu ceny lub wymiany towaru, w zależności od preferencji klienta. 

3. Naprawa gwarancyjna - GeekBuying gwarantuje bezpłatną naprawę i pokrywa opłatę za wysyłkę zwrotną (wysyłka sprawnego sprzętu z serwisu do klienta). 

Uwaga: 

1. Wymiana towaru lub zwrot ceny może się odbyć dopiero po otrzymaniu przez nas zwracanego towaru. 

2. Wszystkie nieuzasadnione (czyt. spowodowane przez klienta) przyczyny uszkodzenia towaru nie wchodzą w zakres gwarancji – więcej na stronie Gwarancja (https://www.geekbuying.pl/pl/content/15-gwarancja )

3. Jeżeli podlegający zwrotowi towar posiada rysy bądź uszkodzenia, GeekBuying pozostawia sobie prawo naliczenia opłat za te uszkodzenia.

Więcej informacji na temat gwarancji lub polityki zwrotów można uzyskać kontaktując się z nami na "Czacie na żywo”, dzwoniąc na infolinię lub pisząc na adres: service@geekbuying.pl .

Zapisz się do Newslettera

Zapisz się teraz, aby uzyskać zniżkę 4% na dowolne produkty!