
- Klasa Wodoodporności i Pyłoodporności IP54
- 3 Tryby Jazdy i 35 Stopni Nachylenia
- Silnik Bezszczotkowy 1000W
- Hydrauliczny Hamulec Tarczowy
- Zapłać w ratach z Przelewy24.
- W magazynie
- Realizacja wysyłki: 3 dni roboczych
Potężny Silnik
Rower o grubych oponach z szybkimi silnikami bezszczotkowymi 750W oraz inteligentnym kontrolerem bezszczotkowym 48V, z łatwością pomoże Ci podróżować z prędkością 28 mil/h lub 45 km/h (Tryb Elektryczny).
3 Tryby Jazdy i 5 Poziomów Mocy
W pełni elektrycznie, w trybie wspomaganym bądź samodzielnie, możesz wybrać tryb w pełni elektryczny i cieszyć się momentem relaksu, bądź możesz też go użyć do ćwiczeń. Zmiana poziomu mocy jest łatwa poprzez naciśnięcie przycisku "M" wedle własnych potrzeb.
Doskonałe Hamulce i 7 Prędkości
Składany rower elektryczny z przednim i tylnym hamulcem tarczowym oraz 7 tylnymi biegami Shimano, możesz wybrać dowolną prędkość by cieszyć się szybszą jazdą bądź przeżywać relaksujące wakacje wedle własnych potrzeb. Doskonałe hamulce w pełni chronią Twoje bezpieczeństwo.
Lepsza Bateria
Tym elektrycznym rowerem górskim z baterią litową 48V 13Ah można jeździć z prędkością maksymalną 45km/h w trybie czysto elektrycznym. Dzięki zastosowaniu składanego mostka środkowego i wyjmowalnej baterii możesz ładować baterię w ramie bądź z łatwością ją wyciągnąć.
Wysokiej Jakości Materiał
E-rower wykorzystuje doskonałą ramę ze stopu aluminium, wysoką wytrzymałość i silną funkcję ochrony przed korozją. Widełki przednie wykonano z wysoce silnej stali węglowej i wyposażono w komfortowe amortyzatory klasy premium. Dzięki lekkiemu, wydajnemu designowi, 20-calowe koła ze stopu aluminium nadają się zarówno do miasta jak i na szlaki górskie.
Łatwe Składanie
Jest łatwy w montażu, musisz jedynie zainstalować koło przednie, kierownicę i pedały, włożyć baterię, po czym możesz ruszać w trasę. Składana rura górna i rama czynią go przenośnym i łatwym do magazynowania w samochodzie bądź gdziekolwiek jesteś gotów go używać. Składanie roweru zajmuje jedynie 10 sekund.
Ogólne |
Marka: ENGWE Typ: Rower Elektryczny Model: EP-2 Pro |
Specyfikacja |
Rama: 20 cali * 17,5 cali Stop Aluminium Ręcznie Spawany Zawieszenie: Stop Zawieszenia Blokowanego Podróż: 100MM Typ Przepustnicy: Przepustnica Skrętna TZ500-7 48V skrętna kontrola prędkości Motor: Szybki silnik bezszczotkowy 750W Prędkość Maksymalna: 28 mil/h bądź 45 km/h Bateria: LG 48V 13AH Zasięg Maksymalny: 37 mil bądź 60 km (tryb elektryczny); 74,5 mil bądź 120 km (tryb wspierany) Ładowarka: 48V 2A DC Czas Ładowania: Ok. 6 godzin Opona: Gruba Opona 20 cali x 4,0 cali Przerzutki: Przerzutki Shimano 7 prędkości Obciążenie Maksymalne: 150 kg / 330 funtów Wysokość Użytkownika: 5,1 – 6,5 stóp |
Waga i Rozmiar |
Waga Produktu: 32 kg / 70 funtów Waga Opakowania: 35,9kg Rozmiar Produktu (D x S x W): 167 x 167 x 52cm Rozmiar Opakowania (D x S x W): 143 x 73 x 30cm |
Zestaw Zawiera |
1 x Rower Elektryczny 1 x Ładowarka 1 x Podręcznik Użytkownika |
Pomyślnie dodałeś komentarz. Teraz czekać będzie na autoryzację administratora. Dziękujemy!
Co tu dużo pisać..Troche trwa złożenie roweru ale efekt końcowy jest bardzoooooo pozytywny...Pierwsza jazda na mocy silnika ustawioną na 5 to niecałe 50km/h.Dostawa trwała 8 dni ale warto było czekać....Widze że już tych rowerów nie ma na składzie tak samo akumulatorów ale licze że wkrótce zostaną sprowadzone teraz to szczególnie interesował by mnie zapasowy akumulator.Jeszcze raz wielkie dzięki za ten rower.Jestem bardzo ale to bardzo zadowolony.
Niesamowita frajda z jazdy, wygląd taki że każdy się za tym oglada, 180 cm 90 z hakiem wagi i można spokojnie do 60km przejechać, zmiana max prędkości na 25 km/h bez problemu. Zadowolony:)
Rewelacja, ciekawe jak będzie wyglądać zakup baterii za 2 lata?
Przed pierwszą jazdą koniecznie trzeba zrobić serwis. Dokręcić wszystkie śruby i wyregulować osprzęt.
Super zakup! Polecam! Jakość wykonania, dopasowanie elementów, moc silnika, trwałość baterii - MISTRZOSTWO
Najtańszy rower o takiej mocy. Jakość wykonania pozostawia trochę do życzenia:<br /> - śrubki, które same się odkręcają od błotników (trzeba będzie zamienić na samoskręcające), <br /> - hamulce: wbrew temu co pieprzą jutuberzy są dość słabe, z dużych prędkości hamują, ale jednak trzeba manetki skiskać do oporu. Hamulce są mechaniczne, więc trzeba je wymienić na hydrauliczne i większe tarcze założyć. Trzeba je wymienić przynajmniej z tyłu<br /> - przerzutka tylnia: tania jak barszcz, żyje trochę swoim życiem nawet po regulacji. Też nadaje się do zmiany i to w sumie powinien być upgrade z tego Tourneya na co najmniej Deore<br /> - mnóstwo ustawień menu, do której jest mało czytelna Instrukcja. Więcej można się dowiedzieć z testów i recenzji na jutubach<br /> - przedni amortyzator: jest to raczej prosta konstrukcja oparta zapewne na sprężynie; pod krawężniki podjedziesz, pytanie jak będzie z górkami<br /> <br /> mimo tych mankamentów - banan podczas jazdy nie schodzi z twarzy. Na ścieżkach łykasz wszystkich, ścigasz się wyłącznie z gravelami i ostrym kołem<br /> <br /> PAMIĘTAJCIE O DOBREJ JAKOŚCI KASKU, NAJLEPIEJ PEŁNYM. Z TYMI PRĘDKOŚCIAMI NIE MA ŻARTU!
You are sent a comment success. The administrator will review and approve your comment. Thank you!