Document

REJESTRACJA

Czy rejestracja na stronie Geekbuying.pl jest obowiązkowa?

Rejestracja w naszym sklepie nie jest konieczna. Chociaż bez niej nie będziesz mógł skorzystać z niektórych atrakcyjnych kodów rabatowych. Samo zapisanie się do sklepu jest bardzo proste i trwa zaledwie minutę. Wystarczy podać swoje imię i nazwisko, dane teleadresowe do obsługi przyszłych zamówień oraz adres mailowy, za pomocą którego będziesz mógł się zalogować. Dodatkowo ustal swoje indywidualne, znane tylko Tobie hasło dostępu do strony. Twoje dane nie będą wykorzystywane w celach marketingowych ani handlowych.

SKŁADANIE I EDYCJA ZAMÓWIEŃ

Jak mogę złożyć zamówienie?

Proces zakupowy na Geekbuying.pl jest bardzo intuicyjny i pozwala na błyskawiczne dokonanie płatności. Wystarczy, że wybierzesz interesujące Cię produkty i dodasz je do swojego koszyka zakupowego. Jeśli chcesz zebrać więcej produktów, kliknij przycisk „Kontynuuj zakupy”.
Po skompletowaniu wszystkich towarów przejdź do swojego koszyka, klikając w jego ikonę w prawym górnym rogu strony. Jeśli posiadasz kupon rabatowy, możesz skorzystać z niego na tym etapie, wpisując ciąg znaków i akceptując użycie przyciskiem “Dodaj” . Przejdź dalej, klikając przycisk na “Finalizacja zamówienia” i na kolejnych podstronach uzupełnij formę dostawy i preferowaną formę płatności.

Sprawdź również, czy wskazane dane teleadresowe są aktualne – dokładnie w takiej postaci zostaną przekazane firmie kurierskiej, która będzie realizować dostawę.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Niestety, ale wszystkie zamówienie muszą zostać złożone przez stronę Geekbuying.pl
Każde zamówienie jest udokumentowane w naszym systemie wysyłkowym.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Po poprawnym złożeniu zamówienia otrzymasz mailowe potwierdzenie zakupu.
Będziemy Cię informować o wysłaniu paczki mailowo. Otrzymasz również powiadomienie mailowe o wysyłce od firmy kurierskiej.
Bieżący status transakcji możesz podejrzeć pośród bieżących zakupów w sekcji “Historia zamówień” w zakładce „Twoje konto”. W razie pytań co do statusu twojego

Jak zmienić adres dostawy?

Dane teleadresowe możesz edytować każdorazowo podczas składania zamówienia. Jeśli chcesz zmienić dane adresowe w już złożonym zamówieniu, najlepiej skontaktuj się z nami. Wystarczy, że podasz nam swój numer zamówienia, a my wprowadzimy potrzebne poprawki.

Czy mogę zmienić adres dostawy w zamówieniu w trakcie realizacji?

Tak, wystarczy, że skontaktujesz się z nami i przekażesz nam potrzebne dane adresowe oraz numer zamówienia. (Dotyczy zamówień DPD oraz GLS)
Jeśli zamówienie otrzymało już numer przesyłki, skontaktujemy się bezpośrednio z przewoźnikiem i wspólnie z nim postaramy się przekierować paczkę z Twoim zamówieniem na właściwy adres.
W przypadku zamówień z dostawą firmą kurierską InPost oraz DHL zmiana danych zamówienia jest niemożliwa po wysłaniu paczki.

Czy mogę anulować zamówienie?

Oczywiście. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami i wskażesz numer zamówienia, z którego chcesz zrezygnować, a nasi konsultanci dokonają potrzebnych zmian. Jeśli zamówienie zostało już opłacone, zlecimy zwrot poniesionych kosztów. Pamiętaj, że rezygnacja z zamówienia lub części produktów możliwa jest jedynie wówczas, gdy zamówienie posiada status „oczekuje na wpłatę” bądź zostało niewysłane.

Jak mogę anulować zamówienie w trakcie jego realizacji?

Anulowanie zamówienia w trakcie jego realizacji nie jest możliwe ze względów technicznych. Jeśli Twoje zamówienie jest już realizowane, ale mimo wszystko chcesz zrezygnować z zakupu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wspólnie ustalimy najlepsze rozwiązanie i poinformujemy Cię o kolejnych krokach.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za moje zakupy?

Na sprzedawane przez sklep www.geekbuying.pl produkty wystawiane są faktury VAT ze stawką 0%, ponieważ sklep ma swoją siedzibę w Hong Kongu. Zapewniamy, że wszystkie sprzedawane przez nas produkty przeszły przez procedurę celną.

PŁATNOŚCI

Jakie rodzaje płatności są dostępne podczas zakupów na Geekbuying.pl ?

Aktualnie oferujemy płatności za pośrednictwem szybkich przelewów DotPay w tym min. płatność Blik oraz płatności PayPal. W najbliższym czasie udostępnimy możliwość płatności za pobraniem.

TERMINY I DOSTAWY

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zazwyczaj wysyłamy zamówienie w ciągu 1-2 dni od zakupu.
Przewidywany czas dostawy na terenie Polski oraz Unii Europejskiej wynosi do 3 dni roboczych.

Czy zamówienie mogę odebrać osobiście?

Produkty kupione na stronie Geekbuying.pl wysyłamy jedynie za pośrednictwem firm przewozowych. Niestety, na tę chwilę nie jest możliwy osobisty odbiór zamówienia.

ZWROTY

W jaki sposób mogę zwrócić moje zamówienie?

W sprawie zwrotu zamówienie skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@geekbuying.pl
Więcej o zwrotach możesz dowiedzieć się na podstronie “Zwroty”.

W jakim terminie muszę odesłać towar, który zwracam?

Na zwrot towaru masz 14 dni.

Czy mogę osobiście zwrócić towar do magazynu Geekbuying.pl?

Niestety, z powodów logistycznych osobisty zwrot towaru do naszego magazynu nie jest możliwy. Nie mamy również możliwości odebrania zwrotów skierowanych do paczkomatów InPost, placówek pocztowych (jak Żabka, Freshmarket, kiosk Ruchu) oraz filii urzędów Poczty Polskiej.
Jedyna możliwość skutecznej realizacji zwrotu to skierowanie przesyłki na nasz adres.

Kiedy i w jaki sposób nastąpi zwrot pieniędzy za odesłany towar?

Po otrzymaniu towaru w magazynie i rozpatrzeniu zwrotu zlecamy odpowiednie dyspozycje w Dziale Finansowym. W kolejnych dniach wykonujemy zwrot środków wydanych na zakup z na konto PayPal lub przelewem na wskazane konto bankowe. Pamiętaj, że na realizację zwrotu płatności mamy 14 dni. Staramy się jednak, aby proces ten trwał możliwie jak najkrócej.

Czy na zwrot pieniędzy muszę czekać 14 dni?

Termin ten jest uregulowany w Ustawie o prawach konsumenta. Zgodnie z treścią ustawy, w przypadku odstąpienia od umowy i odesłania towaru zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Staramy się, aby przelewy za odesłane towary były realizowane możliwie jak najszybciej, jednak może się zdarzyć, że z niezależnych od nas przyczyn cały proces nieco się wydłuży. Nie jest to nasze celowe działanie.

Kto pokrywa koszt transportu ze zwracanym towarem?

Zwrot towaru należy zorganizować we własnym zakresie.

Co zrobić, gdy mój zwrot nie dotrze do magazynu?

Przesyłki ze zwracanym towarem najlepiej kierować do nas paczką rejestrowaną. Jeżeli zauważysz, że transport trwa zbyt długo, sprawdź status przesyłki na stronie przewoźnika.
W razie potrzeby skontaktuj się z firmą realizująca dostawę i ustal, co stało się z Twoja paczką.
Do momentu otrzymania towaru nie mamy możliwości realizacji zwrotu środków wydanych na zakup.

GWARANCJA I REKLAMACJE

Czy towar podlega gwarancji?

Jesteśmy odpowiedzialni za dostarczanie produktów wolnych od wad, a kupione od nas urządzenia podlegają ochronie gwarancyjnej. Więcej o gwarancji możesz dowiedzieć się na podstronie “Gwarancja”.

Czy mogę złożyć reklamację na wadliwe rzeczy?

Jeśli towar był użytkowany zgodnie z jego przeznaczeniem i mimo tego uległ uszkodzeniu, masz możliwość złożenia reklamacji. Więcej o reklamacjach możesz dowiedzieć się na podstronie “Gwarancja”

KONTAKT ZE SKLEPEM

Jak mogę się skontaktować z Geekbuying.pl?

Jeśli którakolwiek z odpowiedzi nie jest dla Ciebie wystarczająca, jeśli pojawiły się jakiekolwiek komplikacje podczas zakupu na naszej stronie lub jeśli po prostu chcesz z nami porozmawiać zachęcamy Cię do kontaktu.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00. Możesz napisać do nas wiadomość na adres kontakt@geekbuying.pl lub zadzwonić na numer: +48 22 708 88 14
Koszt połączenia jest zgodny ze stawką Twojego operatora.